Цагдаагийн байгууллагаас 2023 эхний найман сарын байдлаар мөрийтэй тоглоом зохион байгуулсан 66 гэмт хэргийг илрүүлж, мөрдөн шалгах ажиллагааг явуулж байна. Үүнээс 11 хэргийг шүүхэд шилжүүлэх саналтай прокурорын байгууллагад шилжүүлж, эцэслэн шийдвэрлэжээ.
Жуулчин хүлээн авахад хамгийн эхний тулгамддаг асуудал бол зам дэд бүтэц байдаг. Тодруулбал, энэ жил манай улсад аяллаар ирсэн 34 жуулчин зам тээврийн осолд өртсөн. Эдгээр ослуудын ихэнх нь дэд бүтэцтэй холбоотой. Энэ тухай аяллын автобусны жолооч Б.Батням “Авто замын эвдрэл нь осол гарах гол шалтгааны нэг гэж боддог.
Эдийн засгаа 20-30 тэрбум ам.долларт хүргэж тэлэх бодлого бий болгоё. Бидэнд сэхээрэл, ухаарал хэрэгтэй байна. Баян байж ядуу амьдардаг бодлогоосоо зоригтой салъя гэжээ. Ухаарал, сэхээрэл гэдэг дээр би санал нэг байна. Нэмээд зоргоороо ядуурахыг нь гэмт хэрэгт тооцох Төрийн хатуу бодлого хэрэгтэй гэчих үү? Чилийсэн 7 жилийн дараа ядуурал нь насанд хүрсэн, ажлын чадвартай хүн амынхаа 15 хувьд байна гэсэн шахуу, тулгуу зорилтыг гуйж аргадаж, халамжилж буулгана гэвэл хэзээ ч бүтэхгүй. Аргадаж биш албадаж хүчээр буулгах хэрэгтэй.
Ер нь хилийн цаана Монгол Улсаа харлуулах энэ мэтийн үйлдэл хийдэг нөхдүүд нэлээдгүй байдаг. Саяхан л гэхэд зүүн чигийн нэг боомтын дарга цаашаа Хятад руу гарч очоод “...Монгол Улсын асуудлыг би шийднэ. Өмнө нь та нартай ярьсан гэх зүйлүүд бүтэхгүй шүү” гэж хэлсэн байгаа юм. Маш ноцтой шүү, энэ?!
Хятадад гаргаж байгаа нүүрсийг цэвэрлэдэг. Хогийг нь Монголд үлдээдэг. Ноолуур ноосыг манайд угааж байгаатай яг адилхан. Туул голд бүгдийг нь хаядаг. Цэвэрхэн ноолуурыг нь Хятадад гаргадаг. Энэ зам руу л шилжих гэж байгаа дүр зураг харагдаад байгаа юм. Гуравдугаарт, төмөр зам барьж байгаа газруудыг харахаар дандаа хүнгүй, уурхайнуудтай байна. Байгалиасаа хүн сууж байгаагүй. 40-50 жил уурхай байна. 50 жилийн дараа уурхай нь дуусахаар дахиад л балгас болно.