Mobicom-ын хэрэглэгчид 3G болон 4G сүлжээгээ 2G рүү яаралтай шилжүүлснээр утсаар ярих боломжтой
2016/12/28
Мобикомын хэрэглэгчдийн утас өнөөдөр өглөөний 11 цаг орчмын үеэс утсаар ярьж болохгүй, сүлжээгүй болсныг уншигч Та анзаарсан байх. Энэ нь Мобикомын дотоод сүлжээнд алдаа заасантай холбоотой болохыг 1800-2222 лавлах утасны мэдээллийн ажилтан тайлбарлалаа. Тус компанийн зүгээс шаардлагатай арга хэмжээг авч эхэлсэн гэж хэлж байна.
Хэрвээ Таны утас 3G болон 4G сүлжээ дэмжиж буй бол 2G болгож шилжүүлбэл дуудлага хэвийн хийх боломжтой ажээ. 3G болон 4G сүлжээ орсон Мобикомын сүлжээтэй газар дээрх алдаа зааж байна. Тэгэхээр Улаанбаатар хотын хэмжээнд төдийгүй хөдөө орон нутгийн хэрэглэгчдийн утас ч ажиллахгүй байгаа гэсэн үг юм.
Дашрамд сануулахад, Та утсаа 2G болгосон ч таны холбоо барих хүн энэ мэдээллийг уншаагүй Мобикомын хэрэглэгч бол мөн л мөнөөх хүнтэйгээ утсаар ярьж чадахгүй гэсэн үг. Тиймээс найз нөхөд, гэр бүлийнхэндээ дээрх мэдээллийг онлайнаар дамжуулж болох юм шүү.
Хэрвээ Та “iPhone” утас барьдаг бол дараах зааврын дагуу 2G рүү шилжинэ үү.
Settings - Cellular - Cellular Data Options - Voice - 2G
Хэрвээ Та “samsung” утас барьдаг бол дараах зааврын дагуу 2G рүү шилжинэ үү.
Settings - More settings - Mobile networks - Network mode - gsm only
Хэрвээ Та “iPhone” утас барьдаг бол дараах зааврын дагуу 2G рүү шилжинэ үү.
zaanaa · 2016/12/28
Сүлжээгүй утас барих чамд зохино. Юнител барьж болох байсан юм хохино xxa
zaanaa · 2016/12/28
uilchilgeegee waijruulah zorilgoor geseer nileed heden jil ungurluu uilchilgee chini saijrah boloogui yu er ni tanaih mash undur tariftai shuud helehed shulaach gedegee medne bzi dee bi ajliihniigaa bugdii ni tanaihaas tatgalzuulj uur oferotr songuulnaa